četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Jedan stariji clanak !

Trenutno je u studiju i sprema novi album. Vlado Georgiev je s prvim albumom “Navika” zbrisao konkurenciju u pop muzici, ako ju je uopšte i imao, jer su njegove pesme brzo postale veliki hitovi, pre svih “Zbogom ljubavi”. Mnogi s nestrpljenjem očekuju novi album ne bi li videli šta će to novo Vlado da ponudi i da li je kadar da ponovi uspeh debi albuma ili ode i korak dalje. Kao pravi ljubazni domaćin dočekao nas je u studiju, svojoj novoj kući iz koje ne izlazi već 20-ak dana, a planira da tu “živi” do kraja marta i rada na albumu. Imali smo privilegiju i da čujemo neke nove pesme i naša prognoza je da će Vlado ponovo napraviti pometnju kada objavi drugi album. Za sada je sigurno da će album objaviti “Goraton”, a o ostalom Vlado kaže: Vlado Georgiev: Mnogi kažu da sam sam sebi postavio domaći zadatak jer je prvi album bio izuzetno dobar. Napravio sam stvarno sebi veliki posao sa ovim novim albumom, ali mislim da tako treba. Bilo bi glupo da sam se nešto štedeo na prvom albumu, kako bi sledeći bio bolji. Želeo bih da drugi album bude bolji od prvog i da na taj način sebi napravim ustoličenje na ovom mestu gde sam sada.
Živiš u studiju i radiš brzim tempom na novim pesmama. Da li ti nedostaje vreme?
Vlado Georgiev: Ja sam neko ko voli da izlazi, da se provodi, da luta i skita, da se zabavlja. Hiperaktivna sam osoba i mnogo vremena sam potrošio na lično uživanje. Ne žalim zbog toga, ali sada moram da platim cenu. Preselio sam se u studio kako ne bih gubio vreme i radim 15 sati dnevno. To je ubitačan tempo i tako će biti do kraja marta. Da bih ljudima ilustrovao, to je kao da u normalnom tempu radiš devet meseci.
Kakav će biti novi album?
Vlado Georgiev: Imaće jednu atmosferu i zvuk baš kao i prvi. Imaće jednu glavnu temu, a to je ljubav i tu nema šta da se lažemo. Ne bih pevao o nekim glupostima, kad mogu da pevam o najlepšoj stvari na svetu, a to je ljubav. Album će, što se ritma tiče, biti malo brži. Kao nastavak nekog mog muzičkog koncerta. Balade imam na prvom i to je OK, a sada idemo dalje. Sve pesme će biti u skladu jedna sa drugom, kao neki mali film. Trenutno sam u fazi selekcije, jer razmišljam o 30 pesama koje konkurišu da se nađu na albumu. Sigurno će biti najmanje 10 novih pesama, plus neki bonusi i druga iznenađenja. Prošli put je to bila jedna mala multimedia, a sada planiram da još nečim iznenadim one koji budu imali moj album. Ali, o tom kasnije!
Pesme s prvog albuma si posvetio bivšoj ljubavi. Da li ti je neka sada ponovo slomila srce kako bi imao inspiraciju za nove pesme? Vlado Georgiev: Ha, ha, ha... Nisam doživeo ljubavni krah. Mnogi kažu kad će novi album da vidimo šta mu se to desilo u proteklom periodu. Tačno je tako, sve te nove pesme su se desile. Možda se nisu sve desile ove godine, neke su od ranije, a neke su se desile juče i prekjuče. I tu je neka njihova snaga, što su istinite i realne i što su zaista doživljene.
Da li vodiš rat protiv nekih medija, konkretno tabloida?
Vlado Georgiev: Ne! Činjenica je da žuta štampa svuda postoji i da je vrlo čitana. Normalno mi je da to ljudi prelistaju iz neke lake i jeftine zabave. Čak i sam u poslednje vreme prelistam tabloide. Obično sam u društvu kada čitamo nešto o meni što nikada nisam rekao i smejemo se. Mislim da 90 odsto ljudi ne shvata ozbiljno te tekstove u takvim novinama, a oni koji veruju tabloidima i treba da im veruju, ako nisu za bolje. Treba da ih kupuju u tri premerka, da ih uvezuju i čuvaju kod kuće.
Ima nekih koji misle da si nadmen i opasan zbog tvog izraza lica. Koliko misliš za sebe da si težak ili lak za saradnju?
Vlado Georgiev: Za saradnju sam takav kakav sam! Ljudi koji misle kao ja, ili slično kao ja, koji misle da je kvalitet onoga što radiš najvažniji i da je utrošeno vreme u radu nebitno dokle god se ne stigne do najboljeg proizvoda, razumeju se sa mnom. Sa ljudima koji se ne foliraju radim savršeno i isto tako savršeno se razumem. Oni koji konstantno proučavaju moju psihu i nešto zaključuju prateći svaki moj pogled su takvi i njih ne možeš da promeniš. Takvi ljudi i šire razne nebulozne priče. Ja baš i ne znam da važim za nadmenog, ali da imam distancu prema ljudima koje ne poznajem to je tačno i po mom mišljenju i normalno. Dokle god sam se ljudima davao na prvu, mnoga poznastva su mi se vratila o glavu. Moram malo da branim svoje ja! Koliko misliš da su se danas, u eri napretka nauke i tehnike, ljudi pokvarili?
Vlado Georgiev: Užasno mnogo su se pokvarili. Uzmimo samo televiziju, koja je otuđila ljude. Umesto da se družiš sa prijateljima, sediš zakucan u fotelji i bleneš u ekran. Život napolju prolazi pored tebe, a ti sediš u kući i gledaš u ekran. Užas jedan! I što je najgore, gledaš po milioniti put iste priče i emisije. Televizor je po mom mišljenju upropastio civilizaciju. Na kraju krajeva, televizija ima i nekih dobrih stvari, ali ne zaboravimo da je ta televizija hiljadu puta ljude povela u rat, da je hiljadu puta ubedila tebe da je nešto dobro, a to nije, da te laže da je napolju 30 stepeni kada je 50 i da ti kaže da je minus tri, kad je minus devet... Dobro je da trezven čovek čupne po neku informaciju putem televizije, a nikako da uz nju gubi život.
Na kraju jedno lako pitanje: da li si zaljubljen?
Vlado Georgiev: Trenutno sam malo uskraćen za taj osećaj. Znam kakav je to osećaj, ali mi trenutno nedostaje. Možda zbog gungule oko mene i mašine u koju sam upao, nedostatka vremena ili sreće. Znam šta je, ali ga nemam!

Nema komentara:

Objavi komentar