četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Nova vizija moje karijere 13 Mar 2010

Pop zvezda Vlado Georgiev nastavlja sa svojom uspešnom Gorki list regionalnom akustik turnejom, pa nakon Sarajeva ove nedelje odlazi za Novi Sad, gde će pevati 15. i 16. marta u Srpskom narodnom pozorištu.
Koncerti u Sarajevu i Novom Sadu ujedno predstavljaju i nastavak serije akustičnih koncerata, koju je započeo nastupima u Madlenianumu i Sava centru. Karte za koncerte u Novom Sadu mogu se naći na biletarnici Srpskog narodnog pozorista po cenama od 2 500 i 3 000 RSD. Posle Novog Sada Gorki list regionalna acoustic turneja nastavlja se koncertima u Zagrebu, Skoplju i Ljubljani.
- Po povratku iz Sarajeva osećam se veoma posebno. Prezadovoljan sam koncertima i vernom publikom koja me je tamo dugo čekala. Dva tamo održana koncerta svakako mi dosta znače i daju mi jednu sasvim novu viziju u karijeri – kaže za Story.rs Georgiev u čiju čast je juče na Sajmu automobila u Beogradu, predstavljen novi model automobila Audi A3 Sportback Limited Edition Vlado Georgiev. Ovo je prvi put u zemlji, ali i regionu, da model automobila dobija potpis neke javne ličnosti, što predstavlja samo nastavak petogodišnje, uspešne saradnje između brenda Audi i poznatog kantautora.

Nema komentara:

Objavi komentar