četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Vlado Georgiev: Još ne razmišljam o porodici 21.03.2010.

Pop zvezda Vlado Georgiev otkriva šta ga vezuje za Novi Sad i Sarajevo gde ovih dana nastupa u okviru svoje regionalne turneje i ističe kako mu nesputani duh mladosti još ne dozvoljava da se skrasi
Pop zvezda Vlado Georgiev nastavlja sa svojom uspešnom Gorki list regionalnom akustik turnejom, pa nakon Sarajeva ove nedelje odlazi za Novi Sad, gde će pevati 15. i 16. marta u Srpskom narodnom pozorištu. Ipak, za Srpsku Atinu vežu ga izuzetno lepe privatne uspomene, zbog kojih se rado vraća u ovaj vojvođanski grad.
- Uvek mi je drago da nastupam u Novom Sadu u kojem su ljudi topli i opušteni. Zato često i dolazim u taj grad, u kojem sam još 2004. kupio stan. Inače, dok pevam u ovom gradu, sa bine odmah primetim da su Novosađanke najlepše žene – kaže Vlado koji je još pun utisaka iz Sarajeva gde je sedmog marta, ali i na Dan žena, zabavljao Sarajke i Sarajlije.
- Za Sarajevo me najviše veže detinjstvo i svi moji zimski raspusti, koje sam uglavnom u njemu provodio. Moja majka je rođena Sarajka, što je bio razlog mojih čestih odlazaka u prestonicu Bosne i Hercegovine. To je zaista vrlo značajan i poseban grad u mom životu. Duh koji njime kruži potpuno je jedinstven, kao i neprevaziđeni humor njegovih stanovnika. Svaki put se po povratku iz Sarajeva osećam posebno. Prezadovoljan sam koncertima koje sam nedavno tamo održao, baš kao i vernom publikom koja me je dugo čekala. Ta dva koncerta mi mnogo znače i dali su mi jednu novu viziju u karijeri – ističe Georgiev koji i dalje sebe ne može da zamisli u okvirima mirnog porodičnog života.

- O porodici još ne razmišljam, trenutno mi se svira, druži, živi... Svaki čovek razmišlja o starenju i to je prirodno. Ipak, smatram da je duh najvažniji. Poznajem mnoge mlade ljude koji su duhom znatno stariji, kao i one u dobrim godinama koji žive kao da su u cvetu mladosti. To je stvar prirode i poimanja života – opisuje Vlado, u čiju čast je prošle nedelje na Sajmu automobila u Beogradu predstavljen novi model automobila Audi A3 Sportback Limited Edition Vlado Georgiev. Ovo je prvi put u zemlji, ali i regionu, da model automobila dobija potpis javne ličnosti, te stoga ovaj poduhvat predstavlja veliku čast za popularnog pevača koji će na proleće objaviti dugo očekivani album pod nazivom Daljina.

Nema komentara:

Objavi komentar