srijeda, 24. kolovoza 2011.

Vlado Georgiev: Drago mi je što podižem natalitet

Budući da tvoja muzika, koja je pop-rok, ima latinoamerički
prizvuk, zanima me da li je to sazvežđe koje nosiš etnološki ili voliš
tako. Majka ti je Sarajka, ti rođen u Novom, živiš u Beogradu, imaš tu neku prizmu, da li se osećaš tako ili si to učio s vremenom?
Halid Bešlić



— Ja, Halide, ni sam ne znam kako bih nazvao svoju muziku. U pravu si, to jeste pop i pop-rok, tu i tamo poneka pesma je latino, ima tu i džez elemenata.To je, izgleda, miks svega što volim i svega što sam slušao, noseći ambijent raznih podneblja, odakle su moji roditelji, gde sam rođen i odrastao, pa na kraju i gde sada živim. Eto, tako se, Halide, i ja osećam.


Vlado Georgiev podiže srpski natalitet od 2001.godine. Da li se slažeš s ovom konstatacijom i da li si svestan toga?
Marko, Kostolačka, Beograd


— Često se pominje kako mnogi vode ljubav uz moju muziku. To mi izuzetno godi, budući da je taj čin možda najintimniji i najuzvišeniji. Još draže mi je kada to rade oni koji se zaista vole i kada je moja muzika tu da upotpuni taj čin.


Kakav je osećaj bio na bini s Novakom Đokovićem kada si pevao pred toliko publike?
Dušan Dojčinović, Leskovac


— Na toj sceni uopšte se nisam osećao kao zvezda, već i sam kao deo te mase. A pevati Noletu, koji je zaista No. 1, pravo je zadovoljstvo, naročito kada uzmemo u obzir da sam i sam njegov veliki fan.

Da li je tačno da ste išli u Osnovnu školu „Ilija Kišić“ u Zeleniki i da vam je muzičko vaspitanje predavala gospođa Marijela Milanović? Kako pamtite te školske dane?
Gogo, Herceg Novi


— Tačno je sve to. Bili su to predivni dani. Školski dani su nezamenljivi. Ipak, mislim da je nastavnica Marijela još bolje upamtila mene i sve moje tadašnje nestašluke.

Dragi Vlado, u kom hobiju uživate? Čime osvajate žene?
Pozdrav, Slavka, Putinci


— Nautika, motocikli, fotografija... Žene osvajam linearnim jednačinama, hemijom, trubadurstvom i maslinama.

Pre tri godine svoje devojačko veče provela sam na tvom koncertu u Novom Bečeju. Izgleda da si mi doneo još više sreće. Kada ćeš opet ovamo?
Sandra, Bečej


— Drago mi je što sam ti doneo sreću, a doći ću opet kad me neko pozove. Divna je ta fešta za Veliku Gospojinu.

Najmiliji Vlado, kad će album? Šalim se, samo opušteno, mi nikud ne žurimo. Neću tu da te nešto mažem, lažem, zavlačim... Zanima me da li posle ulaznica, slika s tobom, voda koje si bacao u publiku itd. mogu da imam nešto što je baš tvoje, namenjeno meni, recimo papirić s posvetom. Bila bih najsrećnija na svetu.
Jelena Dangubić, Đurđevo


— Nikakav problem, pošalji adresu redakciji „Pulsa“ i ja ću ti sigurno poslati nešto s posvetom.

Dragi Vlado, prisustvovao sam fenomenalnom dočeku Novaka
Đokovića. Moram da priznam da si me prijatno iznenadio atmosferom koju si doveo do usijanja. Koji ti je najjači utisak s te večeri? Budući da sam tvoj veliki fan, voleo bih da imam neku sitnicu koja će me podsećati na tebe (tvoju omiljenu knjigu).
Ognjen, Vranje


— Apropo dočeka Novaka, najjači mi je utisak bio kad smo se kroz grad vozili panorama autobusom posle svečanosti na trgu i kad sam video koliko ljudi poštuju Novaka i njegov uspeh. Svi su zaustavljali kola, svirali, pozdravljali... Za neku sitnicu ostavi adresu redakciji.

Dragi Vlado, ovaj put za tebe nemamo pitanje, već jednu molbu. Moj dečko i ja smo tvoji veliki obožavaoci, jedan od naših prvih izlazaka bio je tvoj koncert na trgu u Beogradu 2007. godine. A, i
mnogo romantičnih trenutaka doživeli smo uz tvoju muziku. Zato bismo voleli da od tebe dobijemo nešto za uspomenu. Unapred zahvalan zaljubljeni par.
Vesna i Zoran


— Pošaljite adresu redakciji i svakako ću vam nešto poslati.

Dragi Vlado, da li je istina da osim tekstova za svoje pesme, pišeš i poeziju? Ukoliko jeste, hoćeš li podeliti s nama nekoliko svojih neobjavljenih stihova i ko je tvoj omiljeni pesnik?
Mnogo pozdrava od Mirjane iz Niša


— Što se tiče moje poezije, nažalost, ovaj put to neću uraditi. Jedan od mojih omiljenih pesnika je Tagor. Isto tako volim i Miku Antića, Jesenjina, Milana Rakića, Jovana Dučića.

Dragi Vlado, sećam se prelepih tvojih novogodišnjih fotografija s bratanicama. Vidiš li sebe u ulozi oca i planiraš li uskoro da staneš na ludi kamen?

— U budućnosti želim da budem otac, da imam porodicu. Trenutno ludi kamen nije ni na vidiku.
Ćao, Vlado, kako si se proveo na skupu američkih automobila u Sarajevskoj u Beogradu? Najviše ti se dopao beli kadilak, jelda? Upoznali smo te i svaka čast što si normalan u ova nenormalna
vremena!
Vanja


— Svake godine prisustvujem „Western classic chopperu“. Drago mi je što se bar tog dana okupe ljubitelji starijih američkih automobila i motocikala.

Ćao, najdraži Vlado! Pre tačno godinu dana bio si gost ove rubrike, ali sam zakasnila s pitanjem, zato bolje da sad požurim! Šta te čini srećnim i desi li ti se nekad da se osetiš usamljenim? Ja te obožavam jer se razlikuješ od svih.
Bojana, Pljevlja
P. S. Please, za Vladovu fotografiju i autogram.
+382/682…


— Srećnim me čine sitnice, obične i naizgled male stvari koje često život znače. Naravno da se dešava da se osetim usamljenim kao i svi drugi ljudi.

Vlado, ti si jedinstven! Šta bismo mi bez tebe i tvojih pesama?!
Bojana, Crna Gora


— Vau!

Dragi Vlado, da li pravite konkurs za ženidbu, da znam da se prijavim? Veliki pozdrav!
Nevena, Svilajnac


— Ne još uvek.

Vidimo se u Novom!
Mirjana Mitrović


— Vidimo se na koncertima 12. i 13. avgusta na Kanli kuli.

Dragi Vlado, visine Himalaja ili otvoreno more? Koje mesto bi voleo da posetiš a da do sada nisi imao prilike?
Mirjana Mitrović, Niš


— Uh, preteško pitanje. Voleo bih da odem na toliko mesta, volja je jaka, a vremena je najčešće malo. More obožavam, a Himalaji su nešto potpuno drugačije i ne mogu se porediti.

Dragi Vlado, retko kada pominješ svoju porodicu, zanima me kako si ti odrastao.
Ivana, Gornji Milanovac


— Rekao bih da si propustio mnogo brojeva mnogih časopisa, mnogo sam puta pričao o tome. Ovom prilikom ću samo još jednom reći da obožavam svoju porodicu i da je volim beskrajno.

Ćao, Vlado, kako te nije sramota što još nisi izdao album?!
Milica, Obrenovac


— Pa, eto, nije, jer ja znam zašto ga još nisam izdao. Kako tebe nije sramota da pitanje počneš sa „kako te nije sramota“? Ja bih to pitao drugačije nekoga koga lično ne poznajem.

Vlado, da li je istina da ćeš i ti biti TV voditelj?
Milan, Kragujevac


— Ne, nije istina. Ja neću biti TV voditelj, ali ću imati veze s jednim projektom Prve srpske televizije.

Zdravo, Vlado, zanima me koliko vodiš računa o sebi, tačnije koliko vremena provodiš lickajući se i sređujući se.
Pozdrav, Zorana, Negotin


— Ne lickam se, okupam se, obučem i eventualno stavim malo gela na kosu.

Vlado, da li ti ikada prihvataš kritike od nekog ko nije Haris Džinović?
Sofija, Užice


— Naravno da prihvatam kritike ukoliko imaju smisla i nemaju neku drugu pozadinu. Razume se da su realne kritike od onih koji su bar donekle uspešni kao i ja, a obožavam da primam savete od onih koji su postigli više od mene. Dakle, ne dozvoljavam da me bilo ko tek tako kritikuje.

Ćao, Vlado, strašno me zanima koju bi devojku s naše javne scene izdvojio po lepoti, harizmi, da ne kažem da li bi bio s nekom.
Ana, Gradište


— Ima mnogo lepih žena iz javnog života. Ovde ću ipak završiti ovaj odgovor.

Pre deset godina izjavio si da sebe vidiš u brodu, dobrom vinu i sa ženom. Brod imaš, vino nije problem, a žena?!
Jelena, Kruševac


— I dalje isto mislim. I ništa tu nije problem.
 

Nema komentara:

Objavi komentar